Stina

Hej!
Nu är det så att jag är tillbaka från min resa, den var helt underbar!
Och det bästa var att jag då såg Sex and the city filmen, och jag säger bara wow!
Jag är som en liten barnunge som sitter och stirrar och lyssnar och lär när jag beskådar Samantha i satc. Hon är helt otrolig, och jag har mycket att lära från henne!
Iallafall, så var min resa väldigt, väldigt rolig. Jag hittade ett ragg, jag säger bara mums. Nu kanske jag lät lite "ungdomlig" men han var som en karamell. Det är nog ända sättet att beskriva honom på. Tyvär kommer våran "semesterflört" aldrig fungera, eftersom jag är några år äldre och våra liv ser så annorlunda ut, men han skaveta att jag tänker på honom.

En grej som jag har tänkt på som ni läsare kanske undrar är att vi (Jag, Karin och Malin) kanske inte verkar göra så mycket tillsammans,eftersom vi bara skriver om våra egna liv och inte så mycket om vad vi hittar på tillsammans. Men det är faktiskt så att vi umgås ganska mycket, vi hittar på allt möjligt, solar, går på barer mm. Men vi är ganska annorlunda och har inte alltid samma intressen.

En låt som jag gillar skarpt att parta till;
Botten Anna med Basshunter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0