Karin

Hej, Karin här! Jag har inte haft tillgång till dator innan idag! Min har nämligen vart på lagning. Jag kan sammanfatta mina dagar med: KÅT. Jag har vart kåt hela dagarna. Men utan min man så blir det ju inget sex då. Men på kursen så hände det något kul. Det har kommit en ny medlem till oss. Han heter Anders. Välkommen Anders! Anders såg väl bra ut och så. Jag kände mig tvungen att prata med Anders efter kursen. Vi pratade lite, och efter ett tag så bestämde vi oss för att ta en fika med varandra. Det slutade med att jag skrattade och gick därifrån. Jag fick nämligen reda på att Anders är vikarie på en skola och har aldrig haft sex. Alltså var han oskuld. Så han var inget för mig, verkligen inte! Jag vill också passa på nu att säga hejdå till våran älskade Stina som åker iväg nu. Ha det bra Stina! Något mer kul som har hänt är ju att Bertil,31 kommenterade att han ville träffa mig. Det var underbart kul att höra! Det liksom pirrade till i hela kroppen! Men som sagt Bertil så vill jag ha din mailadress och telenummer innan så att vi lär känna varandra på det sättet först! Hoppas du är bra i sängen! Nu ska jag lägga mig i ett skumbad och piffa till mig och ta det lite lugnt bara! Ha det bra allihopa! Och ni män där ute, glöm inte att kommentera om ni vill träffa oss!

Pussar Karin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0