Malin

Usch, idag var det en jobbig dag på jobbet. Hann inte ens med en fikarast så stressigt var det... Sen kom jag hem och somnade nästan direkt. vaknade nu för någon timma sen och kan inte sova. Så passar på att skriva lite här.
Jag tycker det är lite dåligt med killar här, detär ingen som hör av sig. Men jaja, ska försöka ta att gå och lägga mig nu. annars blir det jobbigt i morgon.
Kom föresten precis på att jag åker i väg i morgon och kommer inte kunna skriva här på ett tag. Och vem vet? jag kanske träffar någon härlig man nu när jag är borta. Eller i alla fall kanske jag ska kunna få mig en sexparter för natten. Det är så pinsamt att vara såhär oerfaren. Men samtidigt så är det väl inget fel med att vänta med sex? Jag vill att när jag har sex med någon ska det vara speciellt... är det fel?

Vi ses igen om några dagar!
M.V.H Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0