Malin

Hej! Nu var det ett tag sen jag skrev, förlåt för det. men ska bättra mig. Jag har i alla fall kommit tillbaka från min resa nu, tyvärr fortfarande utan man och utan en till sexpartner. Självklart såg man några som faktiskt var riktigt snygga, men inga som man vågade gå fram och prata med...
Där i mot har jag provat något nytt de här helgen, nämligen att onanera. Har aldrig vågat mig på det förut eftersom jag tyckt att det känns lite snuskigt att ta på sig själv. Men när mina vänner verkligen rekommenderat mig att göra det så tänkte jag att det var värt ett försök. Och jag kan ju verkligen inte säga att jag ångrar mig! Först var det lite svårt att hitta klitoris, men efter att den var hittad så kände jag äntligen de där pirrande känslan så många har pratat om. Först så vart jag nästan lite rädd, den där pirrandet kändes lite obehagligt. Men jag vågade mer och mer och fick tillsut den där orgasmen som jag så länge väntat på. Så sen resten av helgen så gjorde jag faktsikt detta riktigt många gånger, härligt! Så detta med onanering var verkligen inte en besvikelse. Något som därimot var det, var när jag kom hem och såg att det bara fanns ett svar här på kvinnoklubben. Jag kan förstå att så många inte är intresserade av mig och mina brister, men dom andra tjejerna är ju riktigt kap!
Så kommenter på allihopa!

M.V.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0