Stina

Hej! Stina här. Tycker som Malin att det är alldeles för få killar som hör av sig, så skärpning! (Alla 20-25 åringar, hör av er till mig!)

Som jag inte tror många har missat är att sex and the city filmen kommer ut på bio snart, och som jag längtar! Samantha är som sagt min idol här i livet och det vore lite som att se sig själv på film, så lik tycker jag att jag är henne.

Idag när jag var på väg hem från jobbet (ovanlig tråkigt dag idag på jobbet, förutom den nya killen på vånging 6, vilken pudding!) hittade jag ett par leopardbyxor och en skinnjacka, mina gamla leopardbyxor sprack för någon vecka sen så jag är väldigt glad att jag hittade ett par nya så snabbt. Och min nya skinnjacka är röd. Jag älskar röd.
Leopardbyxorna kanske jag kan ha på klubben ikväll, om jag har dom borde jag hur lätt som helst kunna få ett ragg.
Det gick inte så bra för mig igår på klubben, bättre lycka idag hoppas jag på! Börjar bli lite trött på att inte få nåt ligg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0