Stina

Hej Stina här igen.
En sak som jag har märkt är att ingen kommenterar, Malin, Karin och jag välkommnar alla sorters av kommentarer.(Helst ska det vara snälla och sådana som hör av sig pga. kontaktannonserna, men andra går bra det också!)

Jag håller iallafall på att fixa mig lite smått till klubben ikväll, och ja, jag vet vad ni tänker, "hur kan hon börja fixa som så här tidigt, det är ju inte först om många timmar det är kväll". Men låt mig bara understryka att jag slutade tidigt på jobbet och som jag berättade i mitt förra inlägg att jag vill ha ett ragg i ikväll, och om man vill ha ett ragg måste man vara fin. Det är inte så att jag fixar mig jättenoga och gör allt möjligt, det skulle vara lite smått ömöjligt eftersom jag går till klubben någolunda ofta, (i stort sett varje kväll med undagtag ibland). Men nu måste jag gå, men ha det så bra så kanske vi ses på klubben ikväll! Vem vet, du som sitter och läser det här nu kanske blir mitt framtida ragg. Låt oss hoppas. Hej då.

P.S. Glöm ej att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Gosha

Svar: Haha, tack för att någon tycker om fejktyska då! :D

2008-06-12 @ 18:23:16
URL: http://gosha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0