Presentation

Här kommer en liten kort presentation av alla oss 3, så att ni får en större inblick i våra personligheter.

Stina:
Jag är en trevlig kvinna som gillar att ha kul, helst med leopardbyxor och röda klackisar. Söker en man som har bra fantasi coh som itne är rädd för att prova på nya saker. Helst ska du vara något eller några år yngre. Runt ca 20-25 år.
Du får inte vara rädd för att vara uppe sent hela nätterna, då jag gillar att gå ut på klubbar och träffa trevliga männsikor etc. Jag jobbar på en reklmabyrå. Min förebild i livet är Samantha i Sex And The City. Jag ser mycket i mig själv i henne, både genom jobbet, utseéndet och vad jag tycker är roligt i livet.

Malin:
Jag är en seriös kvinna i 35 års ålderns som söker en man som är villig att acceptera mig för den jag är och mina brister.
Brister:
Jag har en ovana att gå upp och äta en liten skinkbit klockan 3 på natten
Jag har tvångstankar om att när jag går på toa måste jag först hoppa på ett ben och skrika mu.
Jag har bara haft sex en gång i livet
Jag går upp ca ett kilo i månaden

Jag hoppas genom denna blogg kunna hitta min framtida man, som vill gifta sig och skaffa barn och leva hela sitt liv med mig. Jag hoppas kunna få fler en 1 sexpartner, även om jag är ganska oerfaren mellan lakanen. Du ska helst ha en bra utbildning och stadig inkomst.

Karin:
Jag är 33 år gammal och bor i Sollentuna. Genom de här blloggen vill jag finna min största  klimax jag vart med om! Gruppsex har alltid vart en stor dröm. Ett plus hos en man  skulle ju då vara att ha väldigt stor åderpåle. På fritiden går jag på orgasmkurs för att uppnå denna kliax jag då har pratat om. På kurrsen gör vi enmassa roliga saker, och jag är kåt hela tiden när jag tänker på den.  Jag hoppas hitta en man som är villig att följa med på dessa kurser och lära känna mig ända från knopp till snippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0